سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/139512886810321.jpg
فایده ای ندارد
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 1:27 عصر
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم آذربایجان:

کاری که وزارت امورخارجه و مسئولان دولتی ما شروع کردند ادامه پیدا خواهد کرد/ اما اکنون هم می‌گویم که فایده‌ای ندارد و بجایی نخواهد رسید

رهبر معظم انقلاب در جمع پرشور مردم آذربایجان اظهارداشتند: از ملت ایران بخاطر عظمتی که از اقتدارشان در روز 22 بهمن نشان دادند تشکر می‌کنم.

به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز دوشنبه (28 بهمن ماه) و در آستانه سالروز قیام مردم تبریز، با هزاران نفر از مردم آذربایجان دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب در جمع پرشور مردم آذربایجان اظهارداشتند: از ملت ایران بخاطر عظمتی که از اقتدارشان در روز 22 بهمن نشان دادند تشکر می‌کنم.

ایشان تصریح کردند: زبان از توصیف و تقدیر و تشکر عاجز است. در درجه اول باید جبهه سپاس و ستایش را در برابر پروردگار عالم به خاک بساییم که محول دل‌ها و مقلب نیت‌ها بود و همه چیز با اراده پروردگار است.

رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند: راهپیمایی 22 بهمن دو پیام مهم داشت، استقامت و وحدت؛ استقامت یعنی مردم روی آرمان‌های انقلاب ایستادگی دارند.

ایشان اضافه کردند: بعضی از مسئولین آن دولت و این دولت فکر می‌کنند اگر در موضوع هسته‌ای مذاکره کنند، مسئله حل می‌شود، در سخنرانی اول سال هم گفتم که من به مذاکره خوشبین نیستم و به جایی نمی‌رسد، ولی مخالفتی هم ندارم.

رهبر انقلاب تصریح کردند:‌ پیام سلبی انقلاب این است که ما تسلیم زورگویی نظام سلطه نمی‌شویم، یک عده سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کنند و آن را به عنوان یک دولت علاقمند و انسان دوست معرفی کنند که اگر هم سعی کنند، بی فایده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه اظهارداشتند: ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن به این حقیر و همه مسئولین زحمتکش در سیاست داخلی و خارجی خواستند بگویند خاطرتان جمع باشد، ملت ایران ایستاده و در صحنه است؛ در مواجهه با دشمن احساس ضعف نکنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران



 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ